alterek blog

    Twój nowy blog

    Wpisy z okresu: 6.2009


    http://alterek.blog.pl/komentarze/index.php?nid=11085350

    Bo niektórzy już chyba zapomnieli.

    Zmiany

    3 komentarzy

    Kilka zmian na blogu, glownie kosmetyczne. Z wygladu zmienil sie jedynie kolor linkow. Jak dla mnie ten jest ladniejszy niz oczojebny czerwony. Jest sporo zmian w htmlu, nie powinno byc ich widac ale jak cos zjebalem to piszcie.

    Dzisiaj jedziemy z n. do Torunia, oczywiscie jak zwykle noc bezsenna, ale o tym juz nawet nie ma sensu pisac. Lepiej napisac jak bedzie przespana. Swieto bedzie. Tak mowili w szkole jak sie pojawialem. Ze swieto wielkie. Barany.

    Za oknem leje. A niech leje, nie zdechne od tego. Popada mi troche na morde to moze sie obudze. Gorzej ze n. mi zmoknie.

    <xxx> jaki macie pr bloga?
    <alterek> 4
    <xxx> jak pierwszy raz dostalem 4 to pilem przez tydzien…
    <alterek> ty, ale ja mam to w dupie

    Bolacy zab z poprzedniej czy tam ktorejs notki okazal sie byc zapaleniem miazgi. Dostalem cztery zastrzyki znieczulajace a i tak nie zadzialaly. Nie chcecie wiedziec jak to nakurwialo. Za dwa tygodnie mam isc na kanalowe, mam nadzieje ze uda sie przez ten czas zatruc (bo mam tam teraz trucizne ktora ma zatruc zeba). Raz sie nie udalo, ooo kurwa, zastrzyk bezposrednio w zywa miazge boli tak ze lzy zalewaja wam oczy a wy nie wiecie jak sie nazywacie. Jeszcze teraz na samo wspomnienie robi mi sie nieswojo.

    Nie moge juz sluchac abradaba, ostatnia plyta jest chujowsza niz myslalem ze bedzie. Chyba jednak nie jestem grupa docelowa tego albumu. Nie mam juz pietnastu lat. Chyba. Bo czasami i tak czuje sie na dwanascie.

    Jackowice. Kojarza mi sie z kk, ona sie z tym swoim Jacusiem „buja i jest taka zabujana”. Dziwne, jest przeciez jeszcze kilku Jackow. Jacek znajomy mechanik co mi klucz pneumatyczny pozyczal zanim kupilem sobie swoj. Jacek ktorego corke przygotowywalem ostatnio po znajomosci do jakiejs olimpiady. Jaco ze szkoly. Nawet kurwa ten caly Jacykow co robi z siebie pa-jacykowa w tv i na pudelku. Przynajmniej robil jak ostatnio czytalem pudelka. A mi sie to imie kojarzy akurat z kk z ktora na dobra sprawe prawie nie gadam.

    kk z kolei kojarzy mi sie z a. A a. z dolphinscry. Dolphinscry z kuivie, kuivie z Rasko, Rasko z drag queen, drag queen z fretka, fretka z piosenka „behind blue eyes„, rzeczona piosenka z Gothica, Gothica z e., e. z moja praca w kawiarence, praca w kawiarence z tree, tree z jednym ddosem, owy ddos z jednym gosciem co teraz siedzi (czesc petros, wiem ze jak tylko to przeczytasz, napiszesz mi jego ksywe na gg; myslimy o tym samym), gosc z mucha, mucha z czasami kiedy mialem najebane we lbie duzo bardziej niz teraz (tak, naprawde da sie bardziej) i w tym momencie slad sie urywa. A myslalem ze moge tak w nieskonczonosc.

    „Szanowni panstwo, zblizamy sie do stacji Kutno.”

    Prochuf dzisiaj nie wzialem na pizdoglowie (fajna nazwa btw). Bo mi sie spieszylo i zapomnialem. Chyba podswiadomie wzialem sobie rade Morfeusza do serca :) Bedzie wesolo, dzisiaj moze jeszcze nie, najwyzej „brain zaps„, „brain shivers”, nie wiem czy to ma polski odpowiednik. Kto mial ten zna, kto nie zna niech sobie wyobrazi ze mu ktos siedzi w glowie i rzyga do mozgu. Ale to jest do przezycia. Dopiero jutro beda jaja. Chyba ze jeszcze dzisiaj. A jutro musze byc w niezlej kondycji psychicznej, musze przez dwie godziny udowodnic szefowi osrodka ze radze sobie na 250-ce zeby puscil mnie na cebulke. Juz to widze.

    Mam postanowienie na wakacje – uwaga, uwaga!
    Zaprzestane uzywania wulgarnych slow! ^-^
    Jebie mnie to kurwa, ze nikt w to nie wierzy.
    Jak chce to potrafie, naprawde.

    Jak chcesz to potrafisz. Najczesciej szybko ci sie odechciewa.

    (dwa dni pozniej)

    Zakwalifikowali mnie na cebulke. I znowu tlumik urwalem, kurwa. Jeszcze nigdy na moto nie widzialem smierci z tak bliska (tzn. mucha popelnila spektakularne samobojstwo na mojej galce ocznej). Gorzej bylo tylko jak mi raz ptak do oka naptakal.

    Mewa

    Moja wina ze nie mam w glowie tego co trzeba i jeżdżę z otwartą szybką? :/

    Brainzz


    • RSS